.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش بارندگی همراه با طوفان در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید در برخی استان، گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق موجب آب‌گرفتگی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: بعد از افزایش دما و با نفوذ جریانات شمالی بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید در آسمان مازندران داشتیم.

وی افزود: بیشترین بارش از ایستگاه باران‌سنجی دنا علیای نوشهر 20، دلیرچالوس 19، سنگ‌پشته رامسر 17، بلیران آمل و سرلیماک رامسر 15 و طاهرکلای نور 13 و ایستگاه هواشناسی رامسر 13 و نوشهر 10 میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به گلوگاه 39، دشت‌ناز 38 و ساری 37 درجه سانتی‌گراد بوده است، اضافه کرد: امروز دمای هوا به‌صورت محسوس بین 8 تا 18 درجه کاهش می‌یابد.

این مسؤول بیان کرد: بیشترین سرعت وزش باد مربوط به رامسر 79 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است و از صبح امروز وزش باد شدید و طوفان از نوشهر آغاز شد و به‌تدریج به شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر و ساری گسترش پیدا کرد.

رضوی با اعلام اینکه امروز با توجه به تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم بارش‌ها گسترش پیدا کند، اظهار کرد: بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق خواهد بود و در برخی مناطق موجب آب‌گرفتگی خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به کاهش دما ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران ابری و مه‌آلود بوده و همراه با برف و باران خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی روز یک‌شنبه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

رضوی در پایان گفت: دریای مازندران تا فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.